русский українська english
поки немає активних опитувань

результати попередніх опитувань

Новини

Сторінка в розробціRSS

Полякову зробили головною героїнею рекламної акції без її згоди

Полякову зробили головною героїнею рекламної акції без її згоди
23 серпня 2016 г.
Співачку Олю Полякову зробили головною героїнею рекламної акції без її згоди.

Менеджмент артистки виступив із заявою про те, що врегулювати конфлікт з ТМ "Оболонь Beermix" не вдалося. Незважаючи на те, що компанія незаконно прийняла рішення використовувати в своїх рекламних акціях ім'я і образ артистки, команда співачки протягом місяця намагалася залагодити конфлікт - gazeta.ua

"Ми не домовилися з ТМ "Оболонь Beermix". Хоча після публікації в ЗМІ нашого обурення ситуацією, маркетологи компанії, нарешті, вийшли з нами на діалог. У нас відбулася зустріч, однак, судячи з їхньої поведінки, представники компанії так і не зрозуміли, що грубо порушені не тільки наші права, але і завдано шкоди репутації та іміджу Олі Полякової, яка не пов'язує свій образ з алкогольною продукцією. Вирішити проблему під час зустрічі не вдалося. Тому ми передаємо справу юристам і швидше за все будемо звертатися до суду з позовом на суму в один мільйон гривень", - заявив продюсер співачки Михайло Ясинський.

Нагадаємо, що в середині липня поточного року ТМ "Оболонь Beermix" запустила рекламну акцію з використанням компіляції образу Олі Полякової, а один з смаків виробленого компанією алкогольного напою і зовсім був названий псевдонімом співачки.

Торгова марка спекулювала на імені зірки, закликаючи своїх підписників в соцмережах поширювати інформацію про акцію і нібито участь в ній артистки, а предметом розіграшу був автограф виконавиці і "сюрприз в стилі Полякової".

FM-TV

ВСЕ НОВОСТИ ПО-РУССКИ ТУТ

ALL NEWS IN ENGLISH HERE

 
Хіт-паради
новинка

Головна | Про нас | Новини | Блоги ведучих FM-TV | Радіостанціям | Телекомпаніям | Публічні люди | Фанатам | Для ЗМІ | Партнери