![]() ![]() ![]() ![]() влажность: давление: ветер: |
![]() НовиниRSSФранцузи хочуть продати Україні 300 локомотивів![]()
27 червня 2018 г.
У французькій компанії Alstom розробляють проект з виробництва електровозів для України і Грузії з загальним ринком в 350 локомотивів до 2025 року.
Про це в ході презентації електровоза AZ8A для залізниць Азербайджану розповів заступник гендиректора "Електровозозбирального заводу" Alstom в Астані Андрій Єршов, повідомляє ЦТС. 45 з них попередньо будуть вироблені для Грузії, інші 305 - для України. "Ми хочемо брати участь в розвитку залізничної галузі України, безумовно, але ми будемо дивитися на готовність України вкладати кошти в оновлення свого рухомого складу... В Україні є величезна потреба, оскільки це друга за величиною після Росії на території колишнього СРСР мережа залізниць", - зазначив Єршов. "Переговори ще тривають. Але ми знаємо, що в України значно більша потреба в електровозах, ніж у Грузії. На українському ринку мова йде про сотні локомотивів", - додав гендиректор ЕКЗ Жюльєн Ноді. Відзначимо, що в Офісі Національної інвестиційної ради України в квітні 2018 року повідомляли, що пакетну пропозицію для України Alstom підготує до кінця червня. Очікується, що в ній будуть представлені плани як по будівництву локомотивів, так і по створенню технологічного хаба для виготовлення запчастин. Також Alstom розглядає можливість відкриття представництва в Києві. В.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов в березні говорив, що компанія веде переговори про покупку електровозів з Siemens, Bombardier, CRRC і Alstom. На початок січня 2017 року в тяговому парку "Укрзалізниці" знаходилося 1720 електровозів, з них в експлуатації - 1061 од., несправні - 509 од., резерв - 150 од. Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів. Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну радіосистему та певні елементи кабіни. Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ. 30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей. Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10. другие новости
|
![]() ![]() ![]() |