![]() ![]() влажность: давление: ветер: |
![]() НовиниRSSGeneral Electric показали перший локомотив, виготовлений для України (фото)![]()
11 липня 2018 г.
На заводі в штаті Пенсильванія (США) виготовлено перший локомотив серії GE Evolution відповідно до рамкової угоди між ПАТ "Укрзалізниця" та General Electric Transportation.
Про це повідомляє прес-служба УЗ - Економічна правда. Зазначається, що це перший з тридцяти локомотивів, що будуть поставлені в Україну. Він матиме назву "Тризуб". Делегація Укрзалізниці на чолі з в.о. голови УЗ Євгеном Кравцовим ознайомилася з технологічним процесом виробництва та високо оцінила характеристики новозбудованого локомотива GE Evolution серії ТЕ33АС. ![]() "Це дійсно нова якість тягового рухомого складу, якого не мала наша держава, а партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні. Я сподіваюся, що 30 локомотивів стануть лише початком співпраці між Україною та США й між Укрзалізницею та General Electric, і вже найближчими роками разом ми зможемо оновити весь тяговий рухомий склад компанії", – розповів Кравцов. Він також повідомив, що прибуття першого локомотива GE Evolution в Україну очікується морем уже в серпні, а їх подальше доукомплектування відбуватиметься на Крюківському вагонобудівному заводі. "Нагадаю, що вже на першому етапі нашої співпраці з General Electric локалізація виробництва цих локомотивів на вітчизняних підприємствах становитиме 10 %", – зазначив керівник компанії. "На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40%. Для нас це один із ключових пунктів угоди, адже це дозволить збільшити кількість робочих місць для українців та залучення інвестицій у розвиток економіки нашої батьківщини", - додав він. Окрім цього, Євген Кравцов висловив упевненість, що партнерство з GE не тільки покращить локомотивний парк компанії, але й сприятиме модернізації транспортної інфраструктури України, утвердженню України як ключового транспортного вузла між Європою та Азією та забезпечить реалізацію експортного потенціалу нашої країни. ![]() Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів. Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни. Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ. 30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях. Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою. Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ. Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу. На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей. Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10. другие новости
|
![]() ![]() ![]() |