влажность: давление: ветер: |
НовиниRSSДубілет планує об'єднати всі урядові call-центри в один
20 листопада 2019 г.
Міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет планує найближчим часом об'єднати понад 50 різних урядових call-центрів у один ефективний.
Про це він написав на своїй сторінці у Facebook. “Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу Президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр усе інше. Для цього я умовив піти з бізнесу мою колишню колегу по Fintech Band Юлію Гусєву, яка собаку з'їла на створенні колл-центрів у банках”, - написав Дубілет. За його словами, при цьому змінюватиметься система мотивації операторів так, щоб вони допомагали громадянам відразу на своєму рівні, а не просто передавали запити далі. Так, додав Дубілет, найближчим часом влада запустить підтримку не тільки телефоном чи поштою, а й через месенджери, як у монобанк. Оскільки так падає вартість обробки одного звернення, а якість зростає. “Наприклад, зараз у центральному колл-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж у монобанк. При тому, що зарплати у операторів неможливо низькі”, - підкреслив міністр. другие новости
|
Хіт-паради
|