![]() ![]() ![]() влажность: давление: ветер: |
![]() НовиниRSS"Укрзалізниця" програла суд у справах про зламані "Hyundai"![]()
26 вересня 2013 г.
Апеляційний суд Києва захистив людей, які постраждали від поламок поїздів "Хюндай", а також тих, хто може зіштовхнутися з цим у майбутньому. Про це у четвер повідомляє сайт Української Гельсінської спілки з прав людини, передає Українська правда. Пасажир поїзду "Інтерсіті+" ("Хюндай") №161/164 "Харків - Київ" Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини, через поламку потягу запізнився на три години. Він вимагав через суд від "Укрзалізниці" компенсувати незручності, що виникли в зв’язку з цим, а також спростування неправдивої реклами щодо надійності цих поїздів. Позов був розроблений для того, аби кожен пасажир, який з вини "Укрзалізниці" був невчасно доставлений до місця призначення, міг захистити своє право в суді. У суді першої інстанції представники "Укрзалізниці" зуміли переконати суддю, що квиток, який дає право на проїзд, не є доказом того, що людина їхала в потязі. "Суддя вирішила, що кожен пасажир, який хоче довести, що скористався послугою "Укрзалізниці", в підтвердження цього повинен брати засвідчений акт начальника поїзду", - йдеться у повідомленні. Судді апеляційного суду з таким твердженням не погодились та зазначили: "Доводи відповідача про те, що позивач не надав засвідченого акта начальника поїзда, не можуть бути підставою для відмови у стягненні різниці вартості квитків, оскільки такий акт не отримано позивачем не з його вини, а з вини працівників потягу "Інтерсіті+ №161/164 Харків - Київ". Таким чином, суд визнав провину "Укрзалізниці" в не наданні послуг. "Укрзалізниця" зрештою отримала чітке і зрозуміле судове рішення в якому зазначається про те, що білет є єдиним належним доказом поїздки і для цього не обов’язково, щоб на білеті був штамп начальника поїзду", - зазначає Щербатюк. "Крім того, було доведено можливість у судовому порядку досягти певної компенсації "Укрзалізницею" вартості білету, щоб це державне підприємство несло відповідальність за якість своєї роботи", - додав юрист. "Наступним кроком є зобов’язати "Укрзалізницю" відшкодувати моральну шкоду. Сподіваюся у Вищого спеціалізованого суду, куди вже подана скарга, вистачить сміливості зробити наступний важливий крок і задовольнити наші вимоги щодо моральної шкоди", - підсумував він. Це рішення може стати прецедентним, адже до цього часу пасажири не могли довести навіть своєї присутності в несправному потязі. другие новости
|
![]() ![]() ![]() |